woensdag 17 februari 2016

Kwarteleitjes
 
 
 
Ik ben dol op kwarteleitjes,
maar niet om op te eten.
Raar eigenlijk
want ik ben dol op eieren.
Zeker van die kleine krieleitjes
van onze eigen kippen.
Ik moet eerlijk zeggen
dat ik nog nooit een kwarteleitje op heb...
In ieder geval,
 kan je er leuke dingen mee doen.
Zoals deze krans ervan maken.
 
 
 
Afgelopen dagen
heb ik er verschillende mogen maken.
Zo leuk om te doen!!
En heb ze ook weg mogen geven.
Ook leuk om te doen!!
 
 
Zoals deze........
 
 
 
 
 
die ging vandaag naar een jarige medeblogster.
Weet je wat mij nou zo leuk lijkt?
om haar met (onverwachte) felicitaties
te gaan verrassen.
Als jullie dit lezen klik dan even door naar hier
En laat bij haar een (felicitatie)berichtje achter.
Zal ze vast héél leuk vinden.
 
 
 
 
 
 
Ik had er een zelfgemaakt
leren-labeltje aangeknoopt.
Met het woordje: "Spring"
(op de foto niet goed zichtbaar;()
 
Zij was er blij mee!
En doen jullie mee?
Alvast bedankt!
 
 
 
Groetjes
Maartje

8 opmerkingen:

Mirjam zei

Wat een heerlijke krans heb je gemaakt. Echt een beauty. Daar zal de jarige job heel blij mee zijn, kan niet missen.
Ik heb haar gefeliciteerd hoor...
Heel fijne avond,
liefs,
Mirjam

Vlijtige Lies zei

Die krans zag ik vandaag langs komen op IG. Heel mooi! Pracht cadeau.

Huize Kip Kakel zei

Lief mens! Ik was al verrast door prachtige krans en nu ook nog met allemaal felicitaties!!
Wat een origineel idee;)

Linda zei

Leuk idee van de felicitatie, zojuist alsnog gedaan.
En wat een prachtige krans!
Heerlijk, het voorjaar in huis halen.
En je blog doet het weer!
Groetjes,
Linda

Crea-roosje zei


Mooi geworden je paas krans met eitjes!
Leuk om weg te geven,ze zal vast blij zijn!
Leuk dat je ook mijn volger bent geworden!
groetjes en leuk dat je weer blogt!
Esther

Danielle zei

Wat een mooie krans en wat een super idee om Hannie zo te verassen. (was ook jarig gisteren, ik kreeg weer andere leuke verrassingen!)

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Super leuk gedaan, Maartje en wat een leuk idee! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Unknown zei

Heel erg leuk gedaan! Ik vind die eitjes altijd zo lief.
Groetjes Cindy